Rock Republik

La comunidad más grande de Rock en Guatemala

0. machine's Avatarmachine dijo:

eljuez

Alguien sabe si habra alguna tienda de discos interesantes no importa si son nuevos o usados. Sera que podria ser un negocio rentable?

En el rey lagarto a veces se consiguen buenos pero hay que estar busos, por que se los llevan rapido o llamar para ver que tienen a la venta. http://www.laguiadeguate.com/public_laguiadeguate/?MainSection=contenido&id=185&cat_id=30

--

http://anatan35.blogspot.com

"Toda la estructura de la música rock está unificada, no dividida por fechas o secuencias de tiempo, y se construye toda como un compuesto"

18 Noviembre 2009 11:01

1. El Juez's AvatarEl Juez dijo:

Bueno, yo creo que en paises como Guatemala se descargan discos por necesidad y yo diria que no es pirateria porque no se esta lucrando con eso creo que los mismos artistas de diversas ramas aceptan el hecho de que las descargas en internet son ya inevitables y para muchos es la única forma de darse a conocer (indirectamente claro) ya que los medios no son opción. Yo descargo discos y creo que seguiré haciendolo, pero ahora que tengo la oportunidad de comprar algunos lo haré, aunque me salga más caro el envio y algún impuesto que el mismo disco.
Venderlo en La Calle si es lucrar pero pasen en la 6ta ahora y van a ver puro disco de reggaeton y de música cristiana, no se si se vendan aún tantos discos de metal como antes.

No sabia de esa tienda, pero seria interesante conocerla o que haya algún catálogo en linea que nos facilite más saber que hay disponible, pero me agrada saber que haya al menos una tienda, aunque estoy seguro que hay más y poco a poco las vamos a ir conociendo, quizas en este foro.

18 Noviembre 2009 11:35

2. Cesar Borrayo's AvatarCesar Borrayo dijo:

Pepe Floyd

Si mano he sabido que en el guarda se consiguen LPs.. y uno que otro lugar por ahi. Yo tenia conoci un chavo hace años q por las drogas vendio sus lps de deep purple, pink floyd, y bandas por el estilo a Q.20 :S ...

En cuanto a tiendas en Guate no creo que hayan, yo vivo en Irlanda y aqui hay algunas tiendas que venden vinilos tanto de musicon de antaño como musica actual.

Ah... ya vas al otro lado del charco, pues fijate que yo lo que hago es que tengo un cuate que tiene un trade en Alemania y mes a mes me envía la actualización de su inventario y es bien confiable nunca me ha fallado en algún envío y vende tanto Cd´s como vinilos de hecho me consiguió el Diamonds of Doom de Candlemass en edición doble en vinilo blanco, el God Hates Us All de Slayer en Gatefold en vinilo rojo y cosas así.
Saludos

--

Your hope is in vain, he will never come back...cause Jesus found death...

18 Noviembre 2009 11:58

3. T3iton's AvatarT3iton dijo:

machine

En el rey lagarto a veces se consiguen buenos pero hay que estar busos, por que se los llevan rapido o llamar para ver que tienen a la venta. http://www.laguiadeguate.com/public_laguiadeguate/?MainSection=contenido&id=185&cat_id=30

Saludos.
A webos el Rey Lagarto este chavo sí está en la onda, auqnue el local huele a miados de gato porque será? jajajaja
Pero este chavo rara vez tiene algo bueno, casi siempre es de bandas de rock clasicas...
Lo que hay que hacer es agarrar un sabado en la mañana y recorrerse todas las ventas de libros..
En el local que esta en la esquina opuesta del colegio Belga hay una venta de libros conocidísima, alli el dueño tiene muchos discos de acetato, de todo...
Es de estar controlando.
Palabra.

18 Noviembre 2009 14:08

4. T3iton's AvatarT3iton dijo:

eljuez

Alguien sabe si habra alguna tienda de discos interesantes no importa si son nuevos o usados. Sera que podria ser un negocio rentable?

Saludos Juez
Tiendas en Guate no hay.
pero checate este foro y llamate a Don Juan, uno de mis proveedores, preguntale si todavia tendrá algunos de esos discos...
En ese entonces nadie parecia interesarse en el foro...como podrás notar 0 mensajes...

http://www.rockrepublik.net/topic/7599/

No sé si todavia tenga esos discos...
Él es conocedor y sabe mucho, pero de rock clasico...sabe cuando tiene una joya y sabe como venderla...
Hay que probar vaá?
palabra.
En cuanto a las compras en internet es válido el consejo de que no hay que irse de boca porque si pasa...

18 Noviembre 2009 14:18

5. ihsahn's Avatarihsahn dijo:

Yo siempre compro originales.

--

18 Noviembre 2009 14:27

6. BlackSkull's AvatarBlackSkull dijo:

mi coleccion de Dream Theater toda es original, cds dvds tab books

--

18 Noviembre 2009 15:50

7. Paulo Lorenti's AvatarPaulo Lorenti dijo:

Yo compro originales, cuesta un huevo pero valen la pena, saludos.

--

NO VIVO DE LA MÚSICA METAL... VIVO PARA LA MÚSICA METAL

POSEROS SOMOS Y EN EL METAL ANDAMOS . \m/_ O.O _\m/

Muchas veces cuando te agachas esperando una palmada en la espalda, te pasa lo contrario, te dan más verga y mientras más te agachas más verga, hasta haberte convertido en ni mierda, ahí es donde se ve realmente si tenes los huevos de pararte y patearles el culo. Ja puta, saludos metalic@s a tod@s

18 Noviembre 2009 16:27

8. Dissection's AvatarDissection dijo:

yo si compro, bueno ya tiene rato que no lo hago pero si tengo bastantes.
tengo de:
Deicide - 1
Avalanch - 3
Meridiam - 1
Cannibal Corpse - 1
Angeles del Infierno - los primeros 2
Nightwish - 1 y un DVD
Overkill - 1
Corpse - 1
Metanoia - 1
Saratoga - 1
Iron Maiden - 4
Death - 1

y tenia otros pero por necesidad de money los he vendido.
Saludos

--

18 Noviembre 2009 16:27

9. Cesar Borrayo's AvatarCesar Borrayo dijo:

Pepe Floyd

Si mano he sabido que en el guarda se consiguen LPs.. y uno que otro lugar por ahi. Yo tenia conoci un chavo hace años q por las drogas vendio sus lps de deep purple, pink floyd, y bandas por el estilo a Q.20 :S ...

En cuanto a tiendas en Guate no creo que hayan, yo vivo en Irlanda y aqui hay algunas tiendas que venden vinilos tanto de musicon de antaño como musica actual.

Que onda Pepe acá te envío el listado de un cuate alemán por si te interesa algo, tiene cosas bien interesantes, saludos. la lista es un cacho extensa...

Special sales continue for LAST TIME!! Items marked with "+" = half price, "++" = 1/4 price!!

-8 YEARS METALEROS RECORDS-

THE LEADER OF WORLD WIDE METAL

RECORD LIST, 2009 IV

Metaleros Records still works hard to find for you the most interesting Metal from all around the world.
Latest news is, that I will work now closer with the label "Dies Irae" from Brazil. He will manufacture his new vinyl in Europe, and I will be the main distributor.
The first new release VIOLENT ATTACK LP (Paraguay Thrash) arrived already, and very soon arrives POWER FROM HELL and FLAGELLADOR
second albums on LP and many more.
As I still have some bigger stocks, and some financial troubles I continue FOR THE LAST TIME with my specail sale (on smaller scale). This items are marked with:
+ half price
++ 1/4 price
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!!!OWN RELEASES!!! METALEROS RECORDS + FEMETAL RECORDS with releases finally available:
2. DREAMS OF DAMNATION - Epic tales of vengeance LP, great female fronted Thrash, band of Jim Durkin (Dark Angel),
limited 500 copies, great cover quality, 4 page insert full of cool pictures, 14 stock getting low, no wholesale anymore.
3. IGNITOR - Road of bones LP + EP, 1 bonus track, the great second album, now on vinyl! Nice 4 page insert
and additinal EP with colour cover, limited 500 copies, 15 (wholesale for dealers)
6. SCARLET ANGEL - Same LP, 500 copies, 4 page insert, US all female band, old Girlschool / Rock Goddess style, 13 (dealers ask for wholesale)
7. THORAX Test of time Double LP, all 3 demos of this Belgian 80s Cult band on vinyl, heavy gatefold, 4 page insert, 500 copies, 17 (dealers ask for wholesale)
8. BATTERING RAM - Back through the Main Gate LP, great 80s Belgium Metal, limited 100 red vinyl, 15 / 400 black vinyl, 12, dealers ask for wholesale price
9. ACID - Live 1984 Picture LP, great soundboard recording, heavy gatefold, 2 page insert, poster, full of old cult pictures, 500 copies, B side of Pic LP skull
artwork of first LP 15 (CD version delayed to April 2010 for KIT XIII festival) ...black and green vinyl TOTALLY SOLD OUT!
10. VIOLENT ATTACK - The final massacre LP, great fast killing Thrash, black vinyl (400 copies) 13 / red vinyl (100 copies) 15 ...dealers ask for wholesale
11.HYDROGYN - Bombshell LP, great female Hard Rock, gatefold, 6 page full size insert + poster, full of awesome pictures, 400 copies black vinyl 12,
100 copies red vinyl 14, ...dealers ask for wholesale
next releases will be:
POWER FROM HELL - Sadismo LP, ...middle Decembre 2009
RAZORFIST - Razorfist force LP end of 2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
METALEROS RECORDS
The world wide leading distribution of traditional Metal and Thrash from all around the world!!
Specialized in Latin American Metal. Supports independent bands in Europe, USA, Canada, Argentina, Mexico, Uruguay, Bolivia, Chile, Ecuador, Peru,
Paraguay, Colombia, Venezuela, Panama, Costa Rica, El Salvador, Honduras, Panama, Puerto Rico, Dominican Republic
Turkey, Syria, Israel, India, Mauritius, Malaysia, Vietnam, South Korea, Japan and South Africa!
Informations about the scene in Latin America in my homepage www.metaleros.de, the best source in the internet for this music!
I build up a special label and distribution for female fronted Metal: FEMETAL RECORDS ( www.femetal-records.com )
(still under construction), fist releases are IGNITOR LP; MALTEZE LP; DREAMS OF DAMNATION LP; IGNITOR - Road of
bones, SCARLET ANGEL LPs, ACID Live 84, and later hopefully ICE AGE; KIM SIXX; HEATHER LEATHER LPs. Big distribution section will follow!
My personal myspace site is now available under www.myspace.com/el_metalero
Postal direction:
RAINER KRUKENBERG
ZERNITZER DORFSTRASSE 61 A
16845 ZERNITZ
GERMANY

PLEASE ALWAYS WHEN YOU WRITE TO ORDER STUFF, NOTE MY PRICES TOO!! Minimum order value 20 Euro!!

TEL. 033973 80699 (from foreign countries 0049 33973 80699)

E-mail: krukenberg@freenet.de

VAT Number DE231829551

Porto (nach Erhöhung bei Post) bei Überweisung oder Scheck 4,50 Euro für Päckchen (keine Garantie von mir), oder 7 Euro für Paket (versichert),
Nachnahme 10 Euro,
NEU!! NEU!! Hermes Versand, Paket bis 25 Kilo ab 4,50 Euro (versichert)!! ...sind aber meist langsamer und schlampiger!
Achtung, keine Garantie für unversicherte Sendungen zu und von mir! Bitte keine sogenannten "Einwurf Einschreiben" senden, übernehme keine Garantie dafür!
Nur bei "Übergabe Einschreiben" und Paketen Garantie von mir!
Ab 120 Euro Portofrei, über 150 Euro Discounts möglich.

Konto: Rainer Krukenberg, Postbank Berlin. Blz 100 100 10, Kto 69328104

Postage in EU Europe till 2 kg 8 Euro, till 5 kg 17 Euro, Over 170 Euro Postage free, over 200 Discounts possible. ACHTUNG!! German post cancelled
registered mail till 2 Kilo, so I can not guaranty anymore for this delivery of "small parcel" rate! But I can send registered as "maxi letter" till 2 kilo, which cost
Europe and Oversea 18 Euro surface (useful inside Europe), and 36 Euro Air mail (useful overseas).
Switzerland and Norway, you are now Oversea!! Since 2008 as non EU members, parcel rate is same as Kazhakstan, and almost like USA: 30 Euro for 5 kilo rate!!
Oversea ask for rates and discounts
NEW!! Private parcel service, Western Europe (except Switzerland, Norway) and Poland, Czechia, Hungaria, Estonia for parcel up to 25 kilo, registered, 15 Euro!!
Bank direction international: Rainer Krukenberg, Postbank Berlin, BIC (SWIFT): PBNKDEFF,
IBAN: DE16100100100069328104

For PAYPAL payments add 4 % to account: krukenberg@freenet.de

All records are in perfect condition, unless otherwise noted!
Watch records with a (X) mark, as this records are still on the way to me and I can only deliver later! If you want such items, you have to pay immediatly,
and I deliver whole order when it arrives.I will not hold anymore bigger orders without payment, till such things arrive! But you can reserve (X) items for next order
without advance payment!
CD* maked are single items, just CD marked are distribution items!
I have also a big video list of Metal from European or US cult bands and from the most exotic countries! I am mainly interested in trade, but also sell videos for
a really fan friendly price that cover my costs. If you are interested, ask for the list!
DVD recordings!!! I have a DVD recorder (no computer), and a S-VHS VCR, so I can record from video tapes in the maximal possible quality on DVD!!! NTSC
and PAL!! So I can record your favourite music videos or own private material on DVD (also from 8mm, Hi8, Digital8 camera taps)!! Price for 2 hours 10 Euro!

!! REMEMBER THAT ALL THE PRICES ARE IN EURO !!
as the US $ is around 1,30 for one Euro, please add 30 % for US $ payment!! But for all customers from outside European Community I can offer sometime better
prices, as I pay less sales tax for export. Please ask for discounts. Inside European community making discounts is now harder, as we pay here now 19% sales tax!

I have now also a personal myspace page: www.myspace.com/el_metalero
Sometime will follow a myspace page for Metaleros Records distribution
As almost all bands have now myspace pages, feel free to check out songs of the for you unknown bands at myspace!!

Information for internet video fans!! I film sometime for my friends from "Hardline TV" in Berlin, this was a show only for Berlin cable channel. But now they have
also an internet stream at time of broadcasting, this is every 2.nd and 4.th Tuesday each month at 01 A.M. MEZ (Middle European time, CET + 1) at:
www.alex-berlin.de/tv/livestream

!!!RIPP OFF WARNINGS!!!! Beware in dealing with this person from Chile: Mr. Fernando Muñoz Vidal, from the shop "Metalfromchile", he ripped me off!!
Also from Brazil, a creature called Bonfim Alves de Arruda ripped me off a while ago! Burn in hell you creeeps!!

AUSTRALIA / NEW ZEALAND

AC- DC - Highway to hell LP (East Germany), 10
- Lo malo no ayuda (Dirty deeds) LP, Argentina pressing all written in spanishVg+/Vg 20
- Una mosca en la pared (Fly on the wall) LP Uruguay pressing, all written in spanish Vg+/Vg 25
ATOMIZER - Death, Mutilation, disease Pic LP, US import, 15
+ - Caustic Music For The Spiritually Bankrupt LP black vinyl, gatefold, 20 page full size booklet, 16
DAWN OF AZAZEL - Sedition CD*, New Zealand fast screaming Death / Black Metal, 10
DIOCLETIAN - Decimator CD* New Zealand fast Death / Black Metal, 12
DUNGEON - One step behind CD*, 12
- Resurrection CD*, 13
GRENADE - The Howling Damned LP, great fast Black Thrash, black vinyl, 17, die hard (100 copies, multicolour vinyl+ patch) 23
HUMAN - Blood bucket CD* New Zealand Thrash Metal with DEath vocals, incl. 2 video tracks, 13
MORTAL SIN - Revolution of the mind CD, 1997 reunion release, 8 tracks, 14
- Out of the darkness MCD*, new song + 3 live, again in stock, 6
+ - Out of the darkness DVD, great liveshow 2004, + bootleg 1987 + 2 clips + interview, handnumbered limited, 13
+ - Mortal Thrashing Mad, Official bootleg CD-R, live 2005, very profess. print on CD, 2 page cover and back cover printed, 11 tracks, 12
SHACKLES - Traitors gate LP, great fast Black Thrash, US import 14
SINATE - Violent ambitions CD* New Zealand ultrafast Death Metal, 12
TAINTED - The awakening CD* superfast Thrash with Death Vocals from New Zealand, 13
TRENCH HELL - Southern cross ripper LP black vinyl 13 / CD 12
TRENCH HELL / ASSAULTER - Sadistic Messiah / Beware The Wounded Beast, limited 500 copies, 7" Split-EP, 5
WÜRM - Hog Metal 7" EP, unique extreme Metal, Thrash, Doom and other mix, limited 500 copies, 5

DEUTSCHLAND

ATLANTEAN KODEX - The pnacotic vinyls, Double 10" gatefold, incl 12 page full size booklet, 15
AXEWILDER - The nightcrew LP, limited 525 copies, raw german traditional Metal, 13
BLACK SHAPE OF NEXUS (B.SON) - Same LP, great ultra Doom, 13
- Microbarome meetings, Double LP, great new album, 16 / CD 12
- Goldbox CD, first album + Split LP tracks, in a Metal box case, 13
BLACK SHAPE OF NEXUS / CROWSKIN (female fronted Doom) Split LP, 13
BREAKER - Dead rider CD, 80s Metal underground classic finally on CD, incl.bonus tracks, 13
CHAINSAW - Hells burning up CD, 80s Metal underground classic finally on CD, incl.bonus tracks, 13
CHIMAERA - Myths and legends CD*, great Power Metal, 10
CONSPIRATOR - Cannibal Of War LP, 1 bonus track, great Thrash Metal, limited 300 copies, 14
- Second conspiracy LP, new Thrash attack, limited 300 numbered copies, 14
CRIMINAL JUSTICE - Burning the infidel LP, Berlin Thrash great quality 80s Demos on limit. LP edit. 13
CRIMSON STEEL - Crimson warhead CD, great old style Thrash, limited 500 copies, again available, 13
+ - Crimson slaughter 7" EP, indep. release from the band 2005, 500 numb. Copies, last copies from the band, 3 tracks, 5
CROM - Vengeance Double LP, epic northern Metal, bit like later Bathory, black vinyl 17, green vinyl 20
CROWSKIN - Harmony of death 7"EP, female fronted Death Doom, limited 500 copies, 5
- MMVII CD-R, professional 4 track demo, numbered 50 copies, 10
- Demo 2006, 3"CD-R, 4 tracks, mini size, but professional printed, numbered 50 copies, 8
D.A.M.N. - Same MCD, great female fr. Death Thrash, 6 tracks, 10
DARKNESS - Death squad CD*, re release + bonus, 13
- Defenders of justice CD*, re release + bonus, 13
- Conclusio & revival CD, re release + bonus, 10
- Bocholt live squad, live 1987 CD, 10
DEATHFIST - Demons 7" EP great female fronted Death Thrash, 4 tracks, red splatter vinyl, 5 / limited 200 copies with bonus MCD, 6
DESASTER - Satans Soldiers Syndicate LP black vinyl, 17, Pic LP, 17
- Angelwhore LP, 18
- Brazilian Blitzkrieg blasphemies DVD, 15 (made only in Brazil)
DESERT SIN - The edge of horizon CD, melodic, progressive Power Metal, 12
DIE APOKALYPTISCHEN REITER - Adrenalin CD, exclusive CD, sold only in german "Metal Hammer" magazine, 11 tracks, 5
DIE METALLISCHEN RÜCKKEHRER - Böses Tun CD, Berlin band, playing covers from Metallica, Accept, L7, Slayer, Pantera, Pro Pain + more
with funny own German lyrics, limited 500 copies, very unknown, 7
DOOMSHINE - Thy kingdom come, Double LP, limit. edition, 15
DRAGONSFIRE - Visisons of fire CD, great traditional Metal, 12
FAIRYTALE - Live in Konzert DVD, great female fronted melodic and powerful Metal, gorgeous singer, 12
FRONT BEAST - Black Spells Of The Damned LP, raw Metal with Black lyrics, old Bathory style, nice cover with red gold printing, US import, 14
- Once Sent From Darkness 7" EP, US import, 5
GUMO MANIACS - Priest of lucifer LP, great diverse old style Thrash, 13
HERALDER - Twilight kingdom CD, tradit. Metal with little bit folk, 2 female + 2 male singer, independent release, 12
HIGH Tension - The High Tension legacy, 2 CD, 3 albums + 6 bonus tracks on 2 CDs, great forgotten 80s classic Metal, 16
HOLY MOSES - Master of Disaster LP, 2001 mini album + 6 bonus tracks, limited 333 copies, 222 black vinyl 13 Euro, 111 copies blue / white, 16 Euro
- Disorder of the Order LP + 7?EP, limited 333 copies, 222 copies black vinyl 16 Euro, 111 copies red / blue vinyl 20 Euro
+IRON ANGEL - The tapes, brazilian edition CD*, live + unreleased, 10
ISEN TORR - Mighty & superior 10" MLP, re rel. of this rare epic german/english project, gatefold with new inside art, US import, black vinyl 13
JESTERS TEARS - Reflection CD*, great melodic progressive Metal, original CD from 1996, 10
LIGEIA - Gloria CD, great female fronted Metal, 10
LION'S BREED ? Damn The Night CD, finally this 80s classic on CD, 13
MACBETH - Gotteskrieger LP, old East German band with new album, Thrash Metal with german lyrics, gatefold, black vinyl 13, green vinyl 15, blue vinyl 15
METALHEAD - Demon 7", one of the best new true Metal bands, 6
- Patch, logo (name / skull), embroidered (gestickt), 4
MIDNIGHT DARKNESS - Holding he night CD, great 80s Metal classic now on CD, limit. offic. ed. on mexican label, 2 bonus tr, 13
MIRROR OF DECEPTION / GARDEN OF WORM Split 12" in nice fold out cover, 13
MORTAL REMAINS - Next level LP, great fem. fr. tradit. Thrash only 100 numb. copies!!! Sold out with band, will be a future collectors gem!! 22 / CD 12
MOSHQUITO - Live at "Chronical Moshers Festival" 2005 DVD*, East German Thrash legend, finally on DVD, 15
NAMENLOS - 1983 - 89 LP, East German Punk legend, 100 copies in white vinyl + incredible booklet + reprint of 1988 fanzine, 17
NECRONOMICON - Same CD*, 12
- Apocalyptic nightmare CD* 12
NION - Witches ruin MCD*, great female fronted Metal, great guitars, 8
NO SISSY STUFF - Last poem CD, 7 tracks, raw tradit. Metal, made indep. from 3 beautiful sisters in year 2000, I found an ex member and got a few copies, 8
NOCTURNAL - Violent revenge Pic LP, great new album now with female singer, fast Thrash attack, limited edition, 15
NOCTURNAL / PAGAN RITES Split EP, heavy gatefold cover, US import, 7
NUCLEAR WARFARE - We come in peace CD, 10 (great fast old style Thrash)
- War is unleashed CD, (with 3 small soldiers figures in the CD case!) 10
- Royal fortune MCD, (in a funny real steel "Pic CD" box!!) 6
- Dosenpfand / Thrash Metal victory 7" EP, limited 300, 6
-Patch, very nice, cut out, embroidered (gestickt), colour with logo and nuclear sign, sold out with band, 4
OLD / OMISSION (Spain) - An unholy Thrash Metal night, split LP, limited 300 numbered copies, sold out with label, 16
OVERDOSE - Tight action CD, 80s german Metal underground classic, finally on CD, bonus tracks, 13
PORT TERRA - Encounters CD* rare female fronted Hard Rock, independent release from 1994, 20
RAGE - Soundchaser LP, extremely limited 250 numbered copies with special real Metal label, 4 page insert, 22
REACTOR - A short fairy tale CD*, progressive Metal, 8
RITUAL STEEL - A hell of a knight LP + 7", limit. 500, sold out long time with label, my last copy, 18
RUNNING WILD - Metal til Death - Live 1983 LP, Hamburg with several unrel. songs, Pic LP (100 copies) 22 / blue splatter vinyl (only one copy available) 30
SACRED STEEL - Hammers of destruction LP, great gatefold cover limit. 500, 13
- Iron blessings CD + bonus DVD*, 12
- Carnage victory LP, new album, gatefold cover, 14
SEAMOUNT - Ntodrm Do LP, great epic, metallic Doom, German / US members (Upwards of Endtime singer), 17
SINNER - Crash & burn LP, 14
SIX POINT SIX - Fallen angel CD, 80s Metal classic finally on CD (limited 300 numbered copies), 14
+SKEW SISKIN - Peace breaker CD, great new album of this female fronted Rock`n Roll Metal band, 12
- What the hell CD* 10
SODOM - Final sign of evil Do LP, first Mini LP re recorded + never recorded anthems from this time, 12 tracks, very nice heavy gatefold, 15
(X) - Agent orange, Double LP, re release as double LP, gatefold cover with 3 bonus live tracks, 17 / CD with bonus live tracks 14 ...release date 27.11.2009
SOLEMNITY - Shockwave of steel LP, black vinyl, 13
- One rode to Asa bay 10", Bathory cover, B side Lizzy Borden cover song, 7
STORMGARDE - The answer CD*, great female fronted Metal, finally with first album, 13
STORMWITCH -Magyarorszagon LP, Live in Hungary 1989, rare official release, 60
TEUTONIC - Teutonic invasion MCD*, great raw Metal, 12
+THE SOBER SISTERS & THE DIRTY FOUR - Nice girls don`t play R + Roll Do LP, 3 girls singers, great cover versions, and own Rockin`songs, 18
THE MYSTERY (great female fronted Metal band, sadly underrated)
- Where the wind blows freedom CD-R full album (18 tracks) print on CD, + printed front and back cover, 8
- Facing the storm CD, great second album, 10
- Soulcatcher CD, great new album with powerful new female singer, 12
TYRANT - Mean machine CD, great Teutonic 80s Metal classic finally on CD with bonus tracks, 13
URN - Dawn of the devastation LP, great raw Black Thrash, Finland label, 523 numb ered copies, 13
VAMPYR - Cry out for Metal CD, great 80s german Metal classic, finally on CD, with bonus 9 video studio tracks, 13
VA - HELLBANGERS - Metal Forces LP, bands from "Iron Pegasus" label and "Hellbangers" fan club, with exclusive material,
M. INQUISITOR; DESASTER; WITCHBURNER; NOCTURNAL; METALUCIFER; URN; FLAME; EVIL WITCH and more, nice gatefold, 14
WARHAMMER - Deathchrist LP, limited edit., great quality 13
- The Doom Messiah LP, limited edit., great quality 15
- Towards the chapter of chaos LP, 18
WARLOCK - Tribute to steel CD, great underground tribute with IVORY TOWER; VOLNAYA STAYA; CUSTARD; CRYSTAL VIPER; THE MYSTERY;
LONEWOLF; EMERALD; RAVAGE; SABATON; ETERNAL WINTER and more, 14 bands, sold out with label, 13
WITCHBURNER / BYWAR - - Booze brothers vol 1, Split 7" Pic EP, Nice artwork, Witchburner plays Bywar song + Gehennah cover,
Bywar plays Witchburner song + Living Death cover, numbered 666 copies, 7
WITCHING HOUR - Rise of the desecrated LP, great young old style Black Thrash band, 14

DDR / EAST GERMANY

from "German Democratic Recordings" there will be a series of limited re released CDs of old East German classics:
# 1 MACBETH - Zeit der Zeiten 1985 - 1989, CD 10
# 2 TITAN - Metalfever (1983-1989) CD, 10
# 3 PLATTFORM - Heavy-Braut (1983-1989) CD 10, great 80s female fronted Metal
-------------------------------------------------------
FORMEL I - Der Edelrocker 5LP box!! ALL known recordings of this essential band, studio and live, + 12 page full size booklet in an oversize LP cover, 60
HARDHOLZ - Jäger und Gejagte CD, rare East German Metal in German language, I got the last copies from the band, all CDs delivered with real band photo
+ great dinosaur concert poster, only 2 copies left, 20

EURO - METAL

ACID - Live 1984 Pic LP, great soundboard recording, heavy gatefold, 2 page insert, poster, full of old cult pictures, limited 500 copies, Pic LP front side like Cover
art, back side skulls like first album cover) 15, ...CD version delayed to April 2010 for KIT XIII festival, ...black and green vinyl totally sold out!
ABYSMAL GRIEF - Misfortune LP, heavy gatefold cover, great occult Doom Metal, 14
- The Samhain frost 7" EP, heavy gatefold cover, black vinyl, 5, brown / black vinyl 6
ABYSMAL GRIEF - Brides of the goat / DENIAL OF GOD - Resurrection of the damned, Slit 7" EP, gatefold, black vinyl 5, grey vinyl 7
ADX - Division blindee LP, new album of this french Metal classic, 500 numbered copies, incl. poster, 13
AMON AMATH - Versus the world Pic LP, limited 500 numbered copies, nice printed cover, great artwork, 16
- Twilight of the thunder gods, Double LP (incl. giant poster) 16/ Pic LP 15, all limited / CD 14
A NEW DAWN - Falling from grace CD, Dutch Metal band with 3 female, 1 male singers, independent release, 12
- Hindsight 2005 - 2007 DVD-R*, official band release, colour copy cover, printed DVD-R, 50 minutes live and studio, 10
ANGUS - Metal warriors LP, limited numbered 500 copies, great Dutch 80s Metal, Demo recordings, 15
APOCALYPSE - Same LP (Swiss) original first great cover art, my last copy, 17
ARMAGEDDON - Rev. 16:16 MLP, great Metal from Cyprus, re release, heavy vinyl, 15
ARMOUR - The sonichouse tapes LP, great Finland traditional Metal, limited 500 copies, sold out with label, 15
- Blitzkrieg Warrior 7" EP, heavy Gatefold cover, sold out immidiatly from label, 8
ARTCH - Time waits for no one LP, demo tracks from 1987, limited in 100 copies hand numbered, 25
ARTILLERY - One foot in the grave DVD, 18
ASSAULTER - Heavy sits the crown EP, swedish Death Thrash, 500 numb. copies, 5
- Salvation like destruction LP, limited 500 copies, 13
ASTAROTH (Italia) - T-shirt with logo and famous centurions skull / helmet, size L + XL, 13
BACKSTREET GIRLS - Hellway to high LP, Norwegian rockin`Metal, AC-DC; ROSE TATTOO style, limited 500, 15
- Sick my duck LP, limited 500 copies, 15
BAPHOMETS Blood - (X) Satanic Metal attack LP, new Italian band, old BULLDOZER / MOTÖRHEAD style mix, great!,
black vinyl (200 copies) and blue vinyl (200 copies), 15 each / red vinyl (100 copies), 17 ...re stock not before mid Decembre 2009
- Second strike LP, great new raw album in same style, heavy gatefold + poster, 15
BATHORY - Die in fire Pic LP, one last copy of this rare album, 40
BATTERING RAM - Back through the Main Gate LP, great 80s Belgium Metal, limited 100 red vinyl, 14 / 400 black vinyl, 12
BELPHEGOR - Necrodaemon Terrosathan LP, limited 500 copies, heavy gatefold, poster, special sealed, 15
BENEFACTOR DECEASE - Massive spread of death LP, Greek female fronted fast Thrash, 13
BERZEKER - Blood of the warriors CD, great italian Power Metal, 12
BLASPHEMOPHAGER - Atomic Infested Carnage; 10" MLP, limited US release, italian Black / Death Metal, 13
- Nuclear empire of apocalypse LP, heavy gatefold + poster, US import, 15
BLASPHEMOPHAGHER / NECROHOLOCAUST - Triumph Of Abominations 7" EP, US import, 7
BLIZZARD - The roaring tanks of Armageddon LP, great old school Black Thrash, black vinyl 13 / greeen vinyl 15
BLOODHAMMER - Post-Apocalypse Trilogy, Do LP Finland Death Thrash 17
BRATS - 18th January 1981 II, 7" EP the missing 2 great tracks from the LP release (Some day / You asked for it), sorry I had to buy expensive, 10
BULLET - Bite the bullet LP (the new album) 15 / CD 13
- Heading for the top LP 16 (only 2 copies) / CD, 13
CANDLEMASS - Dactylis glomerata LP, rare 1998 album on a limit. LP edit. incl.lyricsheet, limited 350, 18 ...finally available again
- Death Magic Doom LP + EP, 18 / CD + DVD 17
CARCHARODON - Las fecas, CD-R demo 4 tr. Italian "Macho Metal", bit like Bulldozer, blank CD-R, printed booklet, 5
CAST IRON - Leather & Metal MLP, great Finland Metal in old Running Wild style, cult!, sold out now with label, 13
+CREEPY CRAWLY - Same MLP, all female Finland Punk, lim. 300, 12
CRUCIFIED BARBARA- Till death do us party LP, 17 (expensive swedish import)
CRUCIFIER - Cursed cross LP, great old style Thrash, Greece, 13
CRYSALIS - White lotus on acherons shores MCD*, geat italian female fronted operatic but powerful Metal, 5 tracks, 7
CRYSTAL TEARS - Choirs of immortal CD, great new Greek Metal band, with strong and powerful female voice, 12
CRYSTAL VIPER - The curse of the Crystal Viper LP, great female fronted Metal from Poland, gatefold cover, sold out with label 18 / CD 13
- The last axeman LP, orange vinyl (400 copies) 13
- Metal nation LP the new Power hammer, black vinyl 13
- The Wolf & The Witch 7? 250 x black/ blue splatter vinyl / 250 x blue/ black splatter vinyl, 6 Euro each
- HARDROCKER MAGAZINE # 13, with 2 "Best of" CDs from CRYSTAL VIPER & SATHANAS!! Vader title + posters from Mekong Delta,
Rebellion, Manilla Road, Ritchie Blackmore, Behemoth, 15 Crystal Viper CD contains exclusive Japan release track, great cover artwork
DAMOCLES - Same LP, great 80s french Metal demo on vinyl, 500 numbered copies, 14
DEAD TO THIS WORLD - First Strike for Spiritual Renewance, Gatefold LP 13 / Pic LP 14, Norwegian Black Thrash
DEATH SS - In death of Steve Silvester Pic LP, limit. 500 printed cover, insert, poster, sold out with label, 15
- Black mass Pic LP. limited 500 copies, printed cover, heavy insert + poster, sold out with label, 22
- Heavy Demons Pic LP, limited 500 copies, printed cover, heavy insert + poster, 14
+DEATH MECHANISM - Human error, global terror CD, great fast 80s Thrash style, Italy, 12
DECADENCE - Same CD-R, great swedish female fronted Thrash Metal, first album, professional booklet and printed CD-R, 10 ...finally in stock again
- The creature CD-R, second great Thrash album, professional booklet and printed CD-R, 10 ...finally in stock again
- 3rd stage of decay CD, third album, with great female vocal Thrash, real professional release, 13
- Charge point CD, brand new album, Japan only release, promo slim case, 10
- Patch with logo and skull, embroidered (gestickt), 4
DEFENDER - City at mortis CD + 6 bonus tracks, Cult 80s Metal, limited, 10
DIE HARD - Emissaries of the reaper 7" EP, Sweden, Venom style, 5
- Evil always returns MLP 12 ...
+DIUNATION - Too many tears MCD* Austrian 4 track Metal / Thrash from 1994, 10
+DOUBLE DIAMOND - Conquer with steel / AFTER ALL - Armageddon come, Split LP, limited 500 copies, 12
DRAKKAR - X Rated (Belgian great 80s Metal) LP / CD 35 originals from 1988, I got the last copies from the band, only 2 copies each left
EMERALD - Hymns to steel, Swiss tradit. Metal, Double LP + poster, black vinyl 17 / clear blue splatter vinyl 20 / CD 12
ENFORCER - Into the night CD, great new Swedish Metal, US import, 13
EPICA - Design your universe, DoLP great new album, limited numbered edition, 17 / CD limited book edition, incl. bonus track
EVIL ANGEL - Unholy fight for Metal LP, Finland old style Black Thrash, 13
EVIL ANGEL / SPAWN OF SATAN Split EP, US import, 6
EXCALIBUR - Fils vengeur LP, fantastic 80s french Metal, finally released, limit. 500, sold out with label, 16
EXISES - Same LP, progressive 80s Metal from Holland, 5
+EXORCISM - Old grave / RADEMASSAKER - Tormented, Split EP, 5
+FINAL ANSWER - Visual maze CD, great greek US Metal style, 12
FINGERNAILS - Hell `n back CD, great italian rec. from 1988, like Motörhead on Speed, + bonus tracks, US release, 10
++ - Heavy Metal Forces LP, limited 500 copies, old 80s material, 13
- Hell `n back LP, re recordings of old classics, 400 copies black vinyl, 13, 100 copies splatter vinyl, 15
- Destroy western world LP, 400 copies black vinyl 13, 100 copies splatter vinyl 15
FINGERNAILS / VILLAIN - Getting crazy, Split EP, US import, 6
FORCA MACABRA - Aqui e o inferno LP, the new brazil style Death Thrash attack from Finland, 13
FOUR EVER - New era MCD* swedish all girl Metal, 7
GAE BOLGA - Drink till death CD belgian traditional Speed / Thrash, independent release, 500 numbered limited copies, 12
GALANOR - Fragments CD-R, belgian female fronted Metal, 4 tracks, colour cover, print on CD-R, 5
GAMA BOMB - Citizen brain, CD + DVD, great new Thrash hammer, this limited edition was sold out with label before release date! 18
- Citizen brain LP, limited, sold out with label, black vinyl, red vinyl or orange vinyl, 15 each / clear vinyl (50 copies) 25
+GHOUL CULT - Same LP, Death Thrash, 13
+GOATMESSIAH / TIBURON - Alliance Helvetica EP, Swiss Black Thrash bands, 6
GODDESS OF DESIRE - Awaken Pagan gods Pic LP, great gatefold cover + signed poster, limit. 333 copies, 14
GRAVE - Dominion VIII LP, limited release, 14
GRIFTEGARD - Solemn sacred severe CD, great epic Doom Metal, digipack, 13
GUN BARREL - Back to suicide 7", USA only, limit. unrel. stuff, 6
HAMMERFALL - Masterpieces, Double LP, cover tracks in great gatefold cover, limited numbered, 17
- No sacrifice no victory, Double LP 17
HELLFIRE - Into Fire LP, Swedish band, total Bathory style, raw 80s recording, limited 99 numbered copies, 15
HELLHAMMER - Demonic entrails Do CD book (DVD size) incl 36 page booklet, 17
HELVETS PORT - Exodus to hell LP, finally a full album of this cult band, black vinyl 15
+HEMORAGY - First Blood MCD, great french Metal, 7 tracks, 10
+ - Jesus king of wine CD, stupid title, but great Metal, 12
HERETIC - Tyrants of evil / BARBATOS - Knights of baphomet, Split 7" EP, Dutch / Japanese Black Thash attack, gatefold, nice cover, 6
HJALLARHORN - Iron Clad Soldiers CD, Norwegian Metal, Speed, Thrash attack, 13
HOCCULTA - Warning games CD, great 80s Metal, finally on CD*, 13
+HOLSTER - Same LP, French 80s Metal demos, finally on LP, french lyrics, 500 numbeed copies, 12
HÜRLEMENT - De sang et d`Arier LP, great french traditional Metal, limited 500 numbered copies, 13
HYADES - The roots of all Thrash CD*, new album of italian Thrashers, 13
HYSTERICA - Metal war CD*, great swedish all girl band in Manowar style, expensive swedish import, 16
- T-shirt size XL, front cover art, back tour dates "Femetal tour" 2009, 15
ICY STEEL - Same CD*, italian tradit. Metal, 10
IMMACULATE - Thrash, kill `n destroy CD, great Swedish Thrash, 12
IN SOLITUDE - Same LP, great first full album, black vinyl, 14 / purple vinyl 15 / splatter vinyl + 7" EP (with real printed cover) + poster, 20 / CD 13
IRONSWORD - Overlords of chaos, Double LP, The great new epic Metal album finally on limited vinyl, 17
ISOLE - Silent ruins, Double LP, 20 (expensive from label)
IZEGRIM - Point of no return MCD, female fronted fast Thrash, 7
KAMELOT - Ghost opera Do LP, finally this great album on limited vinyl, 17
- The black halo, Double LP, 17
KATRA - Same CD, Finland female fronted melodic Metal, original first press in finnish lyrics (now on big label in english lyrics), 15
KILLER - Young Blood CD, Swiss Metal classic finally on CD, limited 300 numbered copies, 13
KILLERS - Cite interdits LP, finally this classic on LP, 250 copies black, 250 copies green, 15 each
KROKUS - Un vicio por vez (One vice at a time) LP (Argentina pressing, all spanish written, back cover black/white) M-/M- 20
- Headhunter LP (Argentina pressing, Song title in spanish, back cover black/white, M / M 20
LANGOBARDETH - Kill `e Dür CD* (italian Metal / Thrash, sing in lombardian dialect including Motörhead, WASP songs translated) 13
- Polenta violenta CD* (the new attack!) 10
+L´ORDADUNTO - Porci CD*, italian Thrash / HC mix, 3
LETHAL - Annihilation Agenda LP, fast swedish Thrash, lim.500, 13
LONEWOLF - HARDROCKER MAGAZINE #8 - Great Polish magazine with 2 "Best of" CDs from SABBAT & LONEWOLF!! Amon Amath title
+ posters from Amon Amath, Iced Earth, Wolf, Sodom, Katra, Death Angel, 15
LORD VICAR - Fear no pain CD, first album of this Finland Doom Godz, 13
LUNAR PATH - Broken world MCD, female fronted melodic Metal, 8
MALEDICTION - Condamnes LP, limit. numb. brazilian rel., inlay with band history, obi strip, (best new french Metal band) 15
MARTYR - For the universe / Fear, Double CD big digipack, great 80s Metal album, + brand new album, 12
MENTAL PENALTY - Blind eyes of greed 7" EP, Finland melodic Metal, 5
- Wind in my head 7" EP 5
MEPHISTO - Metal of death CD*, Finland Death Heavy Metal, 12
MERCY - Session 1981, 7" EP, US import, first rec. of this old swedish legend, black vinyl, 7
MERCYFUL FATE - Early Sabbath, Double LP, Live Eindhoven 28.11.1982, great quality recording and artwork, full of very old live pictures,
black vinyl 25, orange vinyl 40
MIND RUIN - Same LP, belgian obscure dark Metal (ex TRIAL) rare, 13
MOURNING BELOVED - A murderous circus CD*, irish Doom, 10
MORBID INSULTER - Thundering evil LP, Death Thrash, 14
MORGANA - Three years of madness LP, one of the best female fronted 80s Metal bands of all time, got last copies from the label in wholesale price, 14 / CD 13
MUST MISSA - The target of hate LP, great fast killer Thrash Metal from Estonia, limited 125 black, 125 blue, 15 each
- Martyr of wrath LP, 200 black, 200 white, 14 each
MUTINY - Muted LP, Greek traditional Metal, limited numbered 500 copies, 15
MYSTERY BLUE - Hell & fury CD, great new album of this french female fronted Metal band, 13
MYSTO DYSTO - The rules have been disturbed CD, killer Dutch 80s Metal classic, finally on limited CD release + 2 bonus tracks, 10
NAILGUNNER / WOUNDS Thermonuclear Thrash warfare, Split CD, great raw Thrash from Finland, 12
NECROMESSIAH - Antoklerical Terroristik Death Squad LP, great italian Black Thrash, cover is one big folded upside down cross! 13
NECROMESSIAH / DEWARSTEINER - The Oath Of Bacco Militia 7" EP, Italian Black Thrash, US import, 6
NIBELHEIM - Drawing the line, Demo CD-R, Italia great female fronted Thrash, 4 Tracks, print on CD-R, real booklet, 6
NIGHTQUEEN - Inauguration CD-R, great belgian female fronted melodic Power Metal, 4 tracks, professional booklet, back cover, print on CD-R, 10
NIGHTWISH - Oceanborn LP, very rare original release, 55 Euro
NOCTURNAL BREED - The tools of the trade CD*, US label, 13
- Fields of rot LP, gatefold + poster, printed innersleeve 14 / CD* (slipcase) 13
NOMAD SON - First light CD, epic Doom from Malta, also bit like old Death SS, 13
PORTRAIT - Same LP, 2. printing, 300 copies, red vinyl, patch, heavy cover and insert, 18 / 3. printing, very heavy red/black 2 colour vinyl, poster 17 / CD 12
PRIMORDIAL - Dark romanticism Pic LP, 14
PYÖVELI - The new Renaissance of Speed & Thrash Metal CD, 12
REFLECTION - Fire still burns Pic LP, great Greek Metal, limited 500 copies from 2001, 15
RESISTANCE - Bang your fucking skull LP, great raw french Metal, 13 / CD 7
(X) RHAPSODY - Symphony of enchanted lands II Double LP, 17 ...arrives end of Novembre
RISING DUST - 1 LP, great Doom Metal, limited 500, 13
ROSAE CRUCES - Il re del mondo LP, great epic Italian Metal (italian lyrics), 13
SABATON - The art of war LP, nice gatefold cover 15
SABOTAGE - Rumore Nel Vento LP, one of the best Italian Metal bands ever, old demo materiall finally released, limited 500 copies, 13 / CD 12
SACRED Blood - The battle of Thermopylae CD*, Greek epic Metal, 12
+SERPENT CULT - Trident nor fire MCD, great female fronted Doom Metal from Belgium, 7 / +10" MLP gatefold, limited, 10
- (X)Weight of light LP + EP, finally a full album of this great band, limited edition with bonus EP + poster, 20 Euro ...finally a few more in stock very soon
SERPENT SAINTS - Leather lucifer MLP, great danish traditional Metal, bit like HALLOWEEN, 500 numbered copies, 5 lomg tracks, 12
SHELLSHOCK - Screaming for Metal LP, great Norwegian 80s Metal,finally on vinyl, limited 500 copies, 15
SINNERS BURN - Pre-mortal Autopsy CD, Swedish Death Thrash, 12
- Mortuary rendezvous CD, The new old style Black Thrash attack, 12
SKANNERS - The serial healer CD*, tradit. Italian Metal, 10
SPEARMAN - Unta vein 7" EP, Finland female fronted Hard Rock from 1991, 15
TERÄSBETONI - Myrskyntuoja CD*, second album of this incredible Manowar style band with finnish lyrics, expensive label, 17
THE BOTTLE DOOM LAZY BAND - The beast must die LP, french Doom, 10
THE DEVILS Blood - Come reap MLP, incredible female fronted old style Doom, 5 long tracks, sold out with label 17, CD 9
- The graveyard shufle 7" EP, first release with 2 incredible tracks, sold out with label, 8
- The Time Of No Time Evermore, Double LP ..finally a full album of this incredible band!! 16 / limited digibook CD 15
THE PROWLERS - Re - Evolution CD, italian progressive Power Metal, 12
THE PURITAN - The black law LP, ultra Doom, ex Reverend Bizarre, 16
THORAX - Test of time Double LP, all 3 demos of this Belgian 80s Cult band on vinyl, great traditional Metal, heavy gatefold, 4 page insert, 500 copies, 16
VALKIJA - Avengers of steel CD, great female fronted Metal from Sicily, 10
VAULT - Sword of steel LP, great Dutch 80s recordings, 500 numbered copies, rare now, 20
VA LONG LIVE METAL LP, great compilation from France, incl. unreleased songs or RESISTANCE; LONEWOLF; HIRAX; GODDESS OF DESIRE;
BLISS OF FLESH; SILVER CYPHER; BOTTLE DOOM LAZY BAND + released stuff from RISING DUST; SERPENT SAINT, funny cover, 12
VA ROCK IN FLANDERS I, LP, Rock, Hard Rock, Metal, incl. HELLFIRE; RAMSES; TWILIGHT; BABYTALK (Kate after ACID), rare, 10
++VA ROCK IN FLANDERS II, CD, Rock, Hard Rock, Metal, incl. HIGHWAY; SKYSCRAPER; VERTIGO; FIREBRICK + more, 10
+VA DETONATION Vol 1 CD Belgium Thrash, incl. ANESTHESY; EXILED; ANCIENT RITES; DECEPTION; MUTILATOR; TYFOON + more, rare, 15
VA METAL KNIGHTS LP, great compil. of totally unknown swedish Metal bands 1983 - 85, blue vinyl, sold out with label, 25
VA METAL ON METAL I CD*, Finland Metal, Doom, Thrash bands, incl.MALICIOUS DEATH; PYÖLVI; HELLBOX + many more, 1"
VA THRASHING RELICS CD, great Finland 80s demo Thrash bands finallyon CD, MORPHOSIS; MENGELE; N.N.S.; LYCANTROPHY, 12
VICTIMIZER - The final assault LP, 500 copies, heavy gatefold, US imp, 15 / Pic LP (with different printed cover) 15
- Resurrected Abominations MLP, US import, 12
VIRUS IV - Dark sun CD, great female fronted Metal from Belgium, digipack, 13
(X) VÖRGUS - Hellfueled Satanic Action CD, Swedisch raw thrashing Metal, 13 ...arrives end of Novembre
VORTEX - Metal bats Pic LP re release 12
- Open the gates Pic LP, re release 7
WARMONGER - Rites of vengeance LP, great fast and raw italian Thrash, black vinyl, 13 / splatter vinyl 16
WHITE SKULL - La era oscura CD, spanish version of "The dark era", sold only in Argentina, 10
WHYZDOM - Daughter of the light MCD*, fantastic female fr. melodic Metal (Demo of the month in "Heavy" mag), 4 tr., 26 minutes, profess. manufactored, 13
- From the brink of infinity CD, finally a full album of this great diverse band, 13
WITCHCURSE (Greece) / WITCHTIGER (Finland) - Under the spell, Split 7" EP, limited 303 numbered copies, great raw Metal, 6
WITCHCURSE / WITCHTIGER - Defenders of the past, Split LP, limited 500 copies, 13
WOTAN - Camina barbarica LP great Italy Epic Metal, 14
- Vae victis MCD, 2 audio, 2 video tracks, 5
- Epos CD*, new epic hammer, 10

ENGLAND

ADORIOR - Author of incest CD female fronted Black Thrash, 11
+ALICE IN THUNDERLAND - A.I.T. CD, female fr. Hard Rock / Metal, 10
AMOK - Downhill without breaks CD, Scottish Thrash in Bay area style, 12
ANIHILATED - Created in hate CD, british 80s Thrash classic finally on CD, with 4 bonus tracks, 13
- The ultimate desecration CD, first time on CD, with 3 bonus tracks, 13
ASOMVEL - Full Moon Dog 10" EP, rockin` Motörhead style, 11
BASHFUL ALLEY - It`s about time LP, all EP anddemo tracks finally official released, 4 page insert, limited 300 copies, 100 white vinyl 17, 200 black vinyl, 16
BERLYN - This one bites LP, lim. 500, + poster, 13
BLITZKRIEG - Sins and greed, Double LP, 15
- Absolutely live, Double LP, Liuve 2003, 15
BOLT THROWER - Forgotten existence / NAPALM DEATH - Same, Split LP of first demos, good quality, black vinyl 17, splatter vinyl 17
BUFFALO - Bones of the beast LP, 12
BURNER - Resurrection LP, finally a full album of this great NWOBHM band, 13
CATHEDRAL - Caravan Beyon Redemption, Double LP, splatter vinyl, 500 numbered copies, sold out before print, 30
CROWN - All that Rock`n Roll LP, 80s Hard Rock, for free
DARK FOREST - Defender 7" EP, 4 tracks of great epic Metal on "Iron Kodex" label, 6
DEALER - Bootlegged LP, all great unreleased material, 4 page insert, limited 300 copies, 100 white vinyl 18, 200 black vinyl 16
DEEP PURPLE - Same LP, East German best of from 1977, 12
DEMON - Day of rhe demon CD, great tribute CD, already rare, incl. DESTINY; LUTHER BELTZ; IRON RAINBOW; MAD HUNTER, 12
- Spaced out monkey LP, very limited, 333 numb. copies, heavy gatefold and vinyl, new artwork, expensive wholesale, 23
DESOLATION ANGELS - While the flames still burn Pic LP Demo from 1991 made in Brazil, 250 copies only, incl. insert 25
- Fury, Pic LP, great Demo from 1989 + single tracks made in Brazil, 250 copies only, incl. insert 25
- Feels like thunder, 4 CD box, finally all material from this powerful NWOBHM band releases!!, great box and booklet, 35
DIO - Holy diver LP, Argentina press, title "Buzo sagrado", all written in spanish, M- / M - 25
- Sacred heart LP Title "Corazon sagrado" M / M (completely different back cover), 25
- Dream Evil - Uruguay press, Vg / Vg + (original very bad colour print) 25
+DISARM GOLIATH - Only the devil can stop us LP, great NWOBHM style from 2001, limited 500, 12
DRAGONFLY - "EP", LP, 4 tracks from 7" EP + 4 tr. Demo, limited 250 numb. copies, 125 black, 125 red, 15
Dragonslayer - Same, Double LP, Demo 1982, EP 1984, Demo 1986, 16 tracks, nice artwork, gatefold, black vinyl (400 copies) 17, orange vinyl (100) 22
EVILE - Enter the grave, Double LP 17 / CD + DVD, patch, slipcase, limited edition, 15
- Infected nations, Double LP 17, new Thrash hammer / CD limited edition with bonus DVD, 16
EZY MEAT - Rockin the colosseum LP, new limited release, great 1983 live quality and cover art, 13
GIRLSCHOOL - Can`t keep a good girl down CD, best of 16 tracks, 10
HAMMERHEAD - Headonizm LP, limit. 500, 10
- Will to survive LP, limit. 500, 12
+HIGH TREASON - Radio will find me LP + 7", 15
HOLLOW GROUND - Warlord LP, 4 tr. from 7" EP, 4 tr. from demo, 2 comp. tr., 250 numb. copies, 125 black, 125 colour, 17
J.Js POWERHOUSE - In more Rock LP, sold out with label, 20
JAMESON RAID - Same LP, 4 tracks from 7" EP, 5 tr. from Demo 1 compil. track, 250 numb. copies, 125 black, 125 green, 17
LIONHEART - Hot tonight CD, japanese release with obi, 10 (Dennis Stratton after Iron Maiden)
LYADRIVE - The sands of time 1982 - 83 LP, finally all old material on one LP, big insert, 14
- One night in London LP, Denmark Street session demo songs 1984 + Live 1984, 4 page insert, black vinyl 13 / red vinyl 15
MARQUIS DE SADE - Same LP, great NWOBHM, in stock again, 13
+METAL MIRROR - Same LP, live 1981, 12
- II, LP, Live 1981 + EP + compil. tracks, 12
NECROSADISTIC GOAT TORTURE - The maniacs banquet MCD, female fronted Death Thrash, 8
+OVERDRIVE - Three corners to nowhere LP + patch, great new rec., 14
+ - On wizards ridge LP, limited release 14
- HARDROCKER MAGAZINE #7 - Great Polish magazine with 2 "Best of" CDs from OVERDRIVE (UK) & HALLOWEEN!! Manowar title +
posters from Manowar, Saxon, Sabaton, Annihilator, Death, 15
PHOENIX RISING - Radio Hallam January `83 LP, black vinyl, old style NWOBHM; (200 copies) 15 / red vinyl (100 copies) 16
RAINBOW - Rising LP, Argentina pressing Title "Sale el arco iris", all titles in spanish written, M- / Vg, 13
RITUAL - Widow LP + 7" EP, great obscure old NWOBHM finally released, black vinyl 15 (350copies) / blue vinyl 16 (150 copies)
- Valley of the kings LP + EP, black vinyl (350 copies) 16 / yellow vinyl (150 copies) 17
SACRILEGE - Behind the realms of madness LP, re release of this raw femael fronted 80s Metal classic, with 2 bonus tracks and sticker, white marble vinyl, 15
SATAN - Live in the act, Double LP, live Eindhoven 1983, 16
SAXON - Into the labyrinth Double LP, the great new album, limited, 17 / CD with bonus DVD, limited, 16
- Strong arm of the law LP Argentina pressing, title "El brazo fuerte de la ley", all titles in spanish, back cover black / white, Vg+ / Vg+ 20
- Rock the nations LP Argentina press, Title "Rock en las naciones", all spanish titles, back cover black/white, M- / M- 15
- Unleash the beast LP, limited 333 numbered copies, with special Saxon shield 2turntable math, 35 ...I received only one more copy in trade
SCARAB - A Soul For A Soul, great old NWOBHM band with some great new songs, 10" EP, 11
SEVENTH SON - Spirit world LP, new album of this NWOBHM classic, black vinyl 13 / purple vinyl 14 / splatter vinyl 15
SOLSTICE - Only the strong, Double LP, heavy gatefold cover and vinyl, 20 page insert!! sold out with label before print, 27
SPARTA - Same LP. sold out with label, 20
++SSS (SHORT SHARP SHOCK) - Same CD, HC Metal (like Municipal Waste), very limited version with bonus tracks, 12
++ - The dividingn line LP, brand new albumn, special linmited edition + bonus 7" EP, 15 / CD, limited version + DVD + vinyl 7" EP, 14
STORMQUEEN - Come silent the world LP, great NWOBHM, limited on OPM records, very high quality, incl. 16 page full size
booklet + patch + sticker, 35 sold out long time with label!
TANK - War Of Attrition - Live 81 + demo tracks CD, 13
THE LAMP OF THOTH / KILL FOR SATAN Split 7" EP gatefold, limited edition 6
THE LAMP OF THOTH - Sing As You Slay 10" EP, 15
+THE RESTLESS BREED - Hiding in plain sight LP, great NWOBHM band (ex SARACEN / Scotland), limited 500, 12
THE RIVER - Broken window 10", female fronted Doom, 9
TRIARCHY - Live to fight again LP, great old style NWOBHM, finally on LP, 14
TYRANT - The Tyrant anthology, Double CD, finally this great NWOBHM band on CD (much more tracks than on LP release), limited, 15
WARNING - The strength to dream, Double LP, first album finally on vinyl, ultra slow Doom, sold out with label, 30
WITCHFINDER GENERAL - Soviet Invasion Pic LP, lim. 250 copies incl."Burning a sinner" 7" tr., + insert w. lyrics and pics, sold out in Brazil, my last copies, 20
- Live 83 CD* (second edition, different cover, better sound) 12
- Buried amongst the ruins CD*, 12
+ - Resurrected CD 10, finally a new album from this cult band!!

NWOBHM Singles re issue in colored vinyl, all in 250 numbered copies, all 12 Euro each

ARC - War of the ring 7", purple vinyl,
AURORA - I´ll be your fantasy 7", blue vinyl
AXIS - Lady 7"
BASHFUL ALLEY - Running blind 7"
BLACK AXE - Highway rider 7" (red vinyl)
BOULEVARD - Dawn Raid 7"
CHAINSAW - Police and Politicians 7", green vinyl
CRUCIFIXION - Death sentence 7", red vinyl (original "The Fox", and had no cover)
DEMON PACT - Eaten alive 7", red vinyl
DICK SMITH BAND - The way of the world 7", green vinyl
FRENZY - This is the last time 7"
GEDDES AXE - Return of the gods, 7", orange vinyl
GOLDSMITH - Life is kiiling me 7"
HAMMERHEAD - Time will tell 7" (blue vinyl)
HAZZARD - Snake in the grass 7"
HIGH TREASON - Saturday night special 7"
HORSEPOWER - Outrageous 7"
NIGHTTIME FLYER - Out with a vengeance 7" yellow vinyl,
OMEN SEARCHERS - Too much 7"
ORE - Yellow fever 7", red vinyl (orignal never cover)
OVERDRIVE - On the run, 7", blue vinyl,
OXYM - Music power 7"
REINCARNATE - Take it or leave it 7"
REQUIEM - Angel of sin 7", green vinyl (original never cover)
SCARAB - Rock Night 7", red vinyl (original never cover)
SLENDER THREAD - I see the light 7" clear vinyl
SPARTA - Fast lane 7", blue vinyl
SPARTA - Tonight 7", blue vinyl
VIRTUE - We came to fight 7", yellow vinyl
the following is sold out with makers, so is more expensive:
HELL - Save us from those who would safe us 7" 15 (original never cover) already rare

US / CANADA - METAL

AGENT STEEL - Omega conspiracy LP, finally the last great album on vinyl, limited numbered 350 copies, gatefold cover, 22
ANNIHILATOR - Shizo deluxe LP, 350 numbered copies, heavy gatefold and vinyl, 20
- King of the kill, Do LP, limited edition 17
- Refresh the demon, Do LP, limited edition 17
ARCTIC FLAME - Declaration CD*, great traditional Metal, 10
ARMOROS - Piece by piece 3 CD box, 80s Thrash classic, 25
ASSEDIUM - Rise of the warlords CD* great traditional Metal, 12
ATTACKER - The unknown LP, great new album, limited, 13 ...finally in stock again!
ATTIKA - Attika LP, Greek release 500 copies, black vinyl 10, rare blue vinyl LP, 20
AT WAR - In fidel CD, the great fast old style Thrash attack, 13
AVENGER OF Blood - Death brigade LP, limit. 500 copies, expensive US import, high postage, sold out with label, 20
AXEHAMMER - Windrider LP, great tradit. Metal, 13 / CD* 12
AZRAELS BANE- Wings of innocence CD*, great progressive Power Metal, 12
BITCHFIRE - Same CD, fantastic female fronted Metal from Florida, independent release, 13
BLACK KNIGHT - Same CD, great female fronted 80s Metal + bonus, 12
BLESSED DEATH - Hour of pain CD, fantastic 3rd album from 1991 finally released, style like first 2 albums, 11
- Destined for extinction CD digipack, 14
- Kill or be killed CD digipack, 14
Blood CEREMONY - Same LP, Canadian female fronted old style Doom Metal, gatefold cover, second edition in clear / Blood splatter vinyl, 15 / CD 13
BLOODCUM - Death by a clothes hanger LP, original mexican pressing 1989, incl poster, still sealed, 25
BONE AWL - Meaningless Leaning Mess, LP, limited NWN release, Death Metal, 12
BONDED BY Blood ? Feed The Beast CD, limited version + bonus picture shaped CD*, 16, great new old style Thrash band
- Feed the beast LP, limited edition, black vinyl (sold out with label), 18
BREAKER - Coffee breaker concert CD, live 1983, 12
- Piece, love, death CD, 4 new songs, 4 covers, 4 live, 10
BROCAS HELM - Into battle Pic LP, limited 500 copies, new artwork, 13
CARNIVORE - Nuclear warriors - the early years LP, demo tracks from 1984 + 86 + FALLOUT EP tracks 1981, great quality, very limited, 18
CAULDRON - Chained to the night LP, finall the first album of this great canadian band, 13 / CD limited edition with 2 track bonus CD, 13
CHOZZEN PHATE - Same LP, official release, remastered, inlay, great artwork, limited numbered 330 copies, 15 / CD+DVD (live 1992/93) 1000 copies, 15
- Same LP, first bootleg version (my very last copy) 13
CIRITH UNGOL - One foot in hell Pic LP, new limited 500 numbered copies, 12
COMMANDMENT - No Mercy LP, the forgotten second album from 1989 of this great 80s Metal band, gatefold, 14
CRESCENT SHIELD - The last of mankind Do LP, one of the best new old style US Metal bands, great gatefold, limited 500, 16
CRESENT - Same MCD*, great traditional Metal, independent release, 8
CRILLSON - Coming of a new age LP, LP release of ultra rare Alaska CD, seen for up to 170 Euro !! (Riermaier prices),
fantastic 80s style US Metal, great cover art, 4 page inlay, numbered 330 copies, 17
CROSS - Metal from above LP / CD, great 80s US Metal demo finally rel. LP 330 numb. copies (sold out with label) 16 / CD 13
CUTTHROAT - Same LP, limited numbered, great tradit. Metal from Florida 1988, 13
DEATH DEALER - Coercion To Kill CD, great old demo release of pre Deaf Dealer, 12
DEATH MILITIA - Noise, Agony, Mayhem 7" EP, very limited, Canada import, different vinyl colours, 6
DEMON THRONE - Angel slayer, Cassette, Black Thrash from Canada, 8 tracks, + pin, Japanese label release, 6
DESDEMON - The awakening CD, great female fronted Metal, independent release, 5 tracks of 40 minutes, slimcase, fantastic artwork, 11
DEVASTATOR ? The Summoning Pic LP, great Black Thrash, limited, 13
+DOKKEN - Beast from the east Do CD*, japan pressing, 20
DRAGONNE - On dragons wings, Pic LP, new 200 copy release, 20
DREAMS OF DAMNATION - Epic tales of vengeance LP, limited 500 copies, 4 page insert full of cool pictures, 4 bonus tracks, 13 / CD* 14
(X)DRUID - Vampire cult LP, french pressing, 15
+EARTHRIDE - Taming of the demons Pic LP, limited 500 copies, 14, great metallic Doom
ECHOES OF ETERNITY - The forgotten goddess CD*, great female fronted progresive Metal, 13
ELDRITCH RITE - Demo 86 +3 CD progressive Thrash 1986 demo, 11
ENCHANTER - Defenders of the realm CD, great 80s White Metal, limited 1000 numbered copies, 13
ENERGY VAMPIRES - Same LP, fantastic 80s US Metal style, ex SLAUTER XTROYES members, great artwork and heavy cover
and vinyl, black vinyl 17 / limited blue vinyl 23 / CD 8
EROCKTICA - Sexposed DVD*, female fronted Hard Rock with very erotic live show, around 3 hours, 15
EVIL ARMY - Same LP, US import, 13
EXCITER - Thrash speed burn LP, great new album, 11 / CD 10
EXMORTUS - In Hatreds Flame LP, new "Heavy Artillery" release , fast Thrash with Death vocals, black vinyl 13 / deluxe edition, colour vinyl 20
EXODUS - The atrocity exibition, Exhibit A, Double LP, 17 / CD, limited edition 500 numbered copies in DVD longbox and bloodpack, 25
FINAL AXE - Beyond hells gate LP, great 80s US Metal, lim. 500, sold out with label, 15
FLAGELLATOR - Channelling the archeron LP, Black Thrash, limited release, 13
FLOTSAM & JETSAM - Once in a deathtime DVD + CD, 17
FORGOTTEN REALM ? Power And Glory CD, great melodic but powerful Metal band, 12
GOATLORD - Reflections of the Solstice LP, heavy gatefold + poster, 16
GRAVEN IMAGE - Emperor of eternity, Double LP (the "other" Graven Image from Kansas), melodic Power Metal from the 90s, finally released on
limited 500 copies vinyl: black vinyl 15, gold vinyl 16
GREY - Sisters of the Wyrd LP, all female extreme Doom 14
HADES - The cross / Widows mite 7" EP, great rare classic, original from 1985, 40
HALLOWEEN - Horror fire CD, new album, 12
- "HARDROCKER MAGAZINE #7" - Great Polish magazine with 2 "Best of" CDs from OVERDRIVE (UK) & HALLOWEEN!! Manowar title +
posters from Manowar, Saxon, Sabaton, Annihilator, Death, 15
- (X) Dont Metal with evil LP, re edition with 4 bonus tracks, 25 ...I traded some copies from USA, will arrive beginning of Decembre
HAMMERWHORE - Same CD, great fast anbd raw Texas Thrash, 12
HAMMER WITCH - Return to Salem Pic LP, limited 250 copies, with insert, lyrics, pics, biogr. (more than in original LP) / fantastic Power Metal, 20
- T-shirt, band logo, size XL, 13
HANKER - Snakes and ladders LP, 12
- In our world LP, 12
HASSELVANDER - The hounds of Hasselvander CD* 11
HAVE MERCY - The years of mercy CD, fantastic 80s US Speed Metal classic, 13
HEATHER LEATHER - Princess leather CD-R, all female 80s cult act, all their 8 songs from the 80s time, NWOBHM style, 12
HELLHOUND - Anthology CD + bonus DVD (great live TV 1988), fantastic 80s US Metal, 15
HIRAX - New age of terror CD/DVD, dual disc, CD album + DVD of over 100 minutes, 12
- Demo 1984 EP, great 4 track demo finally on vinyl, REAL 80s Metal, and Katon really SINGS!!, limited 500, 6
- "Hardrocker" magazine, Poland, June 2008, incl. 2 CDs, HIRAX best of CD "Thrash Metal assassins", 17 tracks + NUNSLAUGHTER best of CD
"All of the dead", 23 tracks, magazine includes also 6 posters, J. Priest, Testament + more, I. Maiden "Somewhere back in time" title, 15
- Thrash and destroy DVD/CD, KIT IX festival 2007 complete show on DVD and Lörrach 29.9.2007 on live CD, 12
(X) - El rostro de la muerte CD 13, brand new album will arrive end of Novembre
HYDROGYN - Bombshell CD, fantastic female fronted Hard Rock, this girl is really a bombshell, optical and with her great voice, 12... finally in stock again
- Bombshell LP, great female Hard Rock, gatefold, 6 page full size insert + poster, full of awesome pictures, 400 copies black vinyl 12, 100 copies red vinyl 14,
- Strip em blind live CD, great live album inclusive great "Back in Black" cover version, 12 ..finally in stock again
- Deadly passions CD, digipack, the new killer album, 13, original US self release version digipack
- Best served with volume CD-R + VCD, very first album re release on printed CD-R with bonus Video CD with very old clips, live + interviews, official rel., 13
- No Borders, Double Video CD-R, DVD size, with printed cover, inlay, printed CD-Rs, live in strip club show + interview, official from the band, 13
++ - T-shirt XXL, with "Deadly passion" artwork, big print on grey shirt, 15
- poster for "Deadly passion" album, signed from singer, 3
ICED EARTH - The crucible of man - Something wicked this way comes part II, Do LP, 16
IGNITOR - Take to the sky CD, one of the most hopeful new Power Metal bands, female fronted, 10
- Take to the sky LP, limit. edit. 500 copies numbered 250 red, 250 black vinyl, incl. 2 bonus tr., and 5 pages inlay, 15
+ - Road of bones LP + 7" EP, limited 500, incl. bonus track, 4 page insert full of pics, 15
IMPALER - The mutants rise again, Pic EP, 4 tracks 2001 recordings, limited 525 numbered copies, 7
INSECTICIDE - Same CD, Demo 1987 + unrel. album 1990, now released by mexican label, 80s ultra Thrash style, 12
INVOCATION WAR - Demonic onslaught 7" EP, great Thrash, 500 numbered copies, 5
(X) KING DIAMOND - The Spider's Lullabye - Unreleased Demo LP red vinyl, 20 ...arrives around 25. of Novembre
KINGS RANSOM - Curators of the realm LP, limit. 330 copies, another great 80s White Metal release, sold out immediatly, 17 / limited CD + DVD 15
KRYST THE CONQUEROR - Same Pic LP limit. 250, insert, great Metal, finally again available, 20
KUBLAI KHAN - Annihilation CD, great 80s Metal classic finally on CD, 13
LETHAL - The arrival Pic LP very lim. made in Brazil, finally again available, 18
LICH KING - Necromantic mealstorm LP, great old style Thrash, very nice artwork 16 / (X) CD 12
- Toxic Zombie Onslaught CD, the new Thrash hammer 12
LORDS WERRE - Canticles of Armageddon 10", great raw Metal, 10
L.S.N. - Fall to the Reich 7", fast Thrash classic, limit. 300, 6
+MALAS - Conquest CD, great old style Death Thrash, 10
MALEVOLENT CREATION - Warkult LP, limited 450 numbered copies, incl. 4 page insert, expensive from label, 17
+MANIFEST - Find a new place CD, limiteded.1000 numbered copies, great classic US white Metal, 12
MALTEZE - Count your blessings LP, limit. 500 numb. release, with big silver print on front, 4 page insert full of great pics, flyers, band bio,of this forgotten
Metal highlight, obi, for me THE best female fronted Metal of all time!! (250 black, 250 red vinyl), ..last 15 copies here! 18 Euro each
MANILLA ROAD - Voyager LP limited edition, brown splatter vinyl 20 / CD 12
- After midnight live LP, great quality 1979 radio live recording, black vinyl 13 / splatter vinyl 15
MANOWAR - Reyes del Metal (Kings of Metal) LP, Argentina pressing, all titles written in spanish, very rare now, M / M 100
- Peleando al mundo (Fighting the world) LP, Argentina pressing, all titles written in spanish, very rare now, M / M 100
MANTIC RITUAL - Executioner LP, great old style Thrash (ex MELTDOWN), black vinyl 12, splatter vinyl 15
MERCILESS DEATH - Evil in the night CD, 12 (fantastic old fast RAZOR style) US import
- Realm of terror LP, great Razor killer attack again!, sold out with label, 22 / CD 12
METAL CHURCH - Building the church, Do LP, Demos 1981 (as SHRAPNEL) and 1983, great quality, very limited, 25
MIDNIGHT - Farewell to hell 10", 6 tracks of raw Metal, sold out with label, 15 / CD 11
- Berlin is burning Pic LP, special limited release for NWN festival in Berlin, 2 new tracks + Demos 2003 and 2004, sold out at festival, nice artwork, 20
MILITIA - Released CD, all old 80s EP and demo tracks of this cult Speed Metal band, thick booklet full of old pics and flyers, 14
(X) MOLLY HATCHET - Silent reign of heroes, Double LP, 17 ...arrives end of Novembre
(X) - Kingdom of XII, Double LP 17 ...release date 27.11.2009
MORBID SCREAM - The signal to attack 1986 - 1990 CD, great Thrash classic finally on CD, 12
MUNICIPLE WASTE - Massive Aggressive LP, reat new album of the HC Metal kings, 16 / CD limited edition fan bo with patch, badge, wristband, 14
NASHVILLE PUSSY - From hell to Texas LP, great new album, nice gatefold, like old movie poster, expensive label price, 13
NUN SLAUGHTER - On icy plains I die / GRAVEWÜRM Cult of dying god 7" EP limited,Cover folds out like a coffin!!,US import, 8
- "Hardrocker" magazine, Poland, June 2008, incl. 2 CDs, HIRAX best of CD "Thrash Metal assassins", 17 tracks + NUNSLAUGHTER best of CD
"All of the dead", 23 tracks, magazine includes also 6 posters, J. Priest, Testament + more, I. Maiden "Somewhere back in time" title, 15
- Damned in Japan 2005 DVD / CD, in a very special pack, folds out to one big upside down cross and some small crosses, Incredible!, 13
OBEISANCE - Satanik shocktroops of Doom EP, Black Thrash, limited 500 numbered copies, 5
OBLIVION KNIGHT - Same LP, US Metal classic, demos 1987 + 1990, limited 500 copies, 15 / CD limited 1000 copies, 13
OCTOBER 31 - Visions Of The End, Pic LP, limitd 200 numbered copies, 15
- HARDROCKER MAGAZINE #9 - Great Polish magazine with 2 "Best of" CDs from OCTOBER 31 & DECAYED!! Grave Digger title, + posters
from Candlemass, Exciter, Dimmu Brgir, Grave Digger, Metallica, 15
ORATORY - Beyond earth CD*, great female fronted progressive Metal, 10
OVERKILL - From the underground LP, heavy gatefold, incl. 12 page full size booklet, extrem limited 350 numbered copies, sold out with label before print, 30
- Killbox 13, incl 5 portrait prints, limited 500 copies, sold out immediatly with label, 25
PHANTOM - Phantom CD, great US Metal classics finally on CD, 12 / Cyberchrist CD, 12
PHANTOM CRUE - Thrashing spree CD, great 80s Thrash demos, finally released by brazilian label, 13
PHANTOM WITCH - Same MLP, great fast old style Thrash Metal, very limited blue splatter vinyl 30 (my black vinyl is sold out)
PHARAOH - The longest night Do LP, heavy vinyl and gatefold cover, one of the best new tradit. Power Metal bands, 17
PHOENIX REIGN - Destination unknown CD, great fem. fr. Power Metal, 13 ...finally in stock again
PIRANHA - Big fucking teeth 7" EP, Paul Baloff / Exodus recordings 1988, 8
POTION 13 - Porte bonheur CD, french canadian female fronted, trad. Metal, indep. production, 12 ..finally in stock again (with autographed card)
RACHELS COVEN - Same CD*, limited 100 copies DVD box edition, signed with badge, 15
RAPIDFIRE - Settle the Score CD classic 80s US Metal, Malice, Leatherwolf style 12
RAZOR - Live at the city of damnation LP, Live 1985, 350 numb. copies soundboard quality, 2 unreleased songs, insert with great pics, yellow vinyl 17
- (X) Escape the fire LP, first demo 1984, many unreleased songs, 350 numbered copies (175 in black, 175 in green vinyl), 17 each ...arrives mid Decembre
RAZOR FIST - Razor fist force CD, fucking brilliant!! For me the best release of 2007!! Cirith Ungol on Speed!! 13 (LP will be available around mid Decembre!)
- Metal Minds LP the new hammer album, 150 x red/ yellow splatter, 14 / 150 x yellow/ red splatter, 14 / 200 x black vinyl 13 / CD 13
REALM - Endless war CD, digipack, re release of this Speed Metal masterpiece, 1 bonus track, 13
(X) REIGN IV - The untold CD, female fronted traditional Metal, 13 ...arrives around 25. of Novembre
REDRUM - Power corrupts CD, re release + 7 bonus tracks, 11
RIOT - The Tyrant sessions 7", 2 tracks rec. with Harry Conklin, 8
RIOTOR - Fucking Metal MCD, great wild Canadian Thrash, 6 songs + 6 track Demo CD-R "Death and destruction", 13
RIVAL - Same Pic LP, the demo material of this great US Metal band, very limited, made in Brazil 18
RUFFIANS - Desert Of Tears LP, black vinyl 13, ora

--

Your hope is in vain, he will never come back...cause Jesus found death...

24 Noviembre 2009 08:29

10. invasionrock's Avatarinvasionrock dijo:

Todo el tiempo que puedo y tengo la solvencia economica claro que me compro un original, sea LP o CD, Cassettes solo que esten en perfectas condiciones.

Saludos y mientras se pueda a ley...compremos originales !

--

.
Escucha todos los Podcast de Invasion Rock en este link !

http://ww.rockrepublik.net/podcast/?cat=9
.
Las 24 horas los 365 dias del año !
.

24 Noviembre 2009 17:26

11. metalmono's Avatarmetalmono dijo:

invasionrock

Todo el tiempo que puedo y tengo la solvencia economica claro que me compro un original, sea LP o CD, Cassettes solo que esten en perfectas condiciones.

Saludos y mientras se pueda a ley...compremos originales !

lo mismo digo, asi como ahorita q` me cayo un buen trabajo me dio chance a comprar mi decimo disco original q` no sera mucho pero ahi vamos juntando poco a poco

24 Noviembre 2009 19:51

12. johnnson's Avatarjohnnson dijo:

spearhead

como dice Triton, el problema es la aduana aca en Guate que son unos burros que agarran todo ala brahva y como tienen que abrir los paquetes para ver si no traen nada irregular, hay veces que los dañan, a mi en un par de pedidos me quebraron la caja de los cds...

eljuez, como consejo que te puedo dar es, primero que espero no seas comprador compulsivo, eso se vuelve un hobbie/vicio bastante caro, cuando compras la primera vez te aseguro que no paras, bueno eso me paso a mi, nomas compre la primera vez, ufff me descosi , jejejeje,

ya en serio, si tuvieras tarjeta de credito internacional es mucho que mejor, o si alguien te la presta; ya que hay empresas que te ofrecen el servicio, te dan un P.O.BOX en determinado lugar de USA y el uso de la tarjeta de ellos , obviamente con un % por el uso de la misma, a todo eso le tenes que agregar el handling & shipping desde donde haces la compra, mas cuanto pesa puesto aca y los impuestos correspondientes, de europa es mucho mas caro pedir por el tema Euro, a USA es un poco mas barato, yo empeze con una empresa asi y me fue muy bien, salvo un par de ocaciones que si me quedaron mal con unos pedidos, ya luego saque la tarjeta solo para hacer pedidos via internet, no solo de cds sino de otras cosas, espero te haya servido la info...

slds!

Es cierto lo que dicen aca Triton y Spearhead...estos manes les pela y tambien si uno no llega a tiempo se pierde el envio y se hacen los locos...Bueno yo deseo comentarles que compro mis Lp´s en Mercado Libre de Mexico..ahi hay de todo, solo que estos bueyes si tienen algo caros los acetatos y saben negociar...pero son confiables, al menos a los que les he comprado, nadie me ha fallado...y como dice el Brother aca...todo con medida y no pasa nada...Ahora aca en Guate hay un lugar en el centro de la ciudad donde venden Lp´s a buen precio, un dia me consegui un Lp de los Beatles original, sellado y me lo dieron a Q.10.00...en serio yo creo que la chica que me lo vendio no sabia lo que tenia en las manos y como es costumbre siempre un Shute metiendo su cucharota y hablando mamadas, al final me lo vendieron y lo tengo en mi Coleccion...Tambien sobre la 10Av. y 10 calle de la zona 1 hay una libreria donde se consiguen Lp´s...tambien un Mr. que esta por el Parque Colon, solo que este don si es algo Gato con los precios...pero tiene buen musicon...

--

Led Zeppelin era el tipo de banda con la que todo el mundo sueña. Para mí fue un honor inmenso ser parte de ello.

Jimmy Page

26 Abril 2011 22:40

13. Gerardo A's AvatarGerardo A dijo:

Yo si compro, siempre lo he hecho, ahora también descargo música, pero si escucho algo que me gusta y puedo me lo mando a traer... en serio que no hay nada mejor que poner un disco, ver el arte, y leerle todo...

lo malo que a veces me pongo a pensar que va a pasar con todos mis discos cuando me muera... talvez quien los herede los vaya a vender a 10 quetzales como leí por aquí... luego de que a mi me ha costado uno y la mitad del otro hacer mi colección, pero bueno... voy a pedir que los echen en mi tumba, jajaja

26 Abril 2011 22:59

14. ihsahn's Avatarihsahn dijo:

Yo. a la mierda los cds de 15 pesos.

--

27 Abril 2011 12:11

15. Emperor Maximus Thor's AvatarEmperor Maximus Thor dijo:

Yo también poseo en la mayoría originales... tengo en chafa pero copiados de originales (por ejemplo discos que ya no se consiguen tan fácilmente en CD)... pero eso si, no compro los discos de 15 pesos...

Prefiero siempre los originales y si son bandas nacionales con mucha más razón!!!!

--

There's no religion without fools...

27 Abril 2011 13:01

16. T3iton's AvatarT3iton dijo:

Emperor Maximus Thor

Yo también poseo en la mayoría originales... tengo en chafa pero copiados de originales (por ejemplo discos que ya no se consiguen tan fácilmente en CD)... pero eso si, no compro los discos de 15 pesos...

Prefiero siempre los originales y si son bandas nacionales con mucha más razón!!!!

Así hacemos los que crecimos con lps, cassettes, cds...
Yo veo en el Amate, cds con las discografías de las bandas, pero siempre son en mala resolución...
Una vez, cuando me agarró la fiebre de Baron Rojo, y no lo encontraba por ningún lado, tuve que comprar uno de a Q5, pero me arrepentí...
Esos discos no los tomo en serio, ahora lo que yo mísmo copio de otros cds originales si los guardo con cariño.
Y ni se diga los que bajo de la red, casi siempre son discos raros en buen sonido, mp3 320 kbps, o Flac Lossless.
De las bandas nacionales, hasta con autógrafo cuando puedo.
Saludos Emperor.

27 Abril 2011 13:35

17. Edijo's AvatarEdijo dijo:

Yo también compro la música en su formato original, sea long play o disco compacto. En Guatemala tenemos la suerte de contar con tres o cuatro lugares donde pueden conseguirse auténticas joyas y a precios muy accesibles en comparación con las grandes ligas de coleccionistas. Con uno de los proveedores del maestro Tritón acabo de hacerme con una copia del primer disco de Van Halen, que es toda una cátedra para guitarristas. Y meses atrás, en una de las ventas de libros usados del centro, me llevé por Q10 el segundo disco de Guerreros Del Metal.

También me pregunto qué pasará con toda mi colección en cuanto fallezca, pero mientras tanto me la disfruto.

27 Abril 2011 14:37

18. T3iton's AvatarT3iton dijo:

Edijo

Yo también compro la música en su formato original, sea long play o disco compacto. En Guatemala tenemos la suerte de contar con tres o cuatro lugares donde pueden conseguirse auténticas joyas y a precios muy accesibles en comparación con las grandes ligas de coleccionistas. Con uno de los proveedores del maestro Tritón acabo de hacerme con una copia del primer disco de Van Halen, que es toda una cátedra para guitarristas. Y meses atrás, en una de las ventas de libros usados del centro, me llevé por Q10 el segundo disco de Guerreros Del Metal.

También me pregunto qué pasará con toda mi colección en cuanto fallezca, pero mientras tanto me la disfruto.

Ésa es la pregunta, y como uno no sabe cuánde exactamente morirá...peor si no tenés heredero...
Va a parar a manos extrañas, tal y como nosotros hoy nos hacemos de los discos viejos en las ventas de libros..
Así cuenta nuestro proveedor, que muchos discos como Guess Who, Santana, Creedence, Led Zep, etc., han sido parte de colecciones de señores que se van muriendo y los hijos o esposas los paran rematando por lotes...algo así como "Ay llévese ese montón de cachibaches viejos por Q5.." jajaja
Saludos Edijo.

27 Abril 2011 16:17

19. Gerardo A's AvatarGerardo A dijo:

Jovenes, alguno de ustedes sabe como restaurar un CD ? el que tengo es original y cometi el error de llevarmelo para escucharlo en el carro de un cuate y doble error de olvidarlo, ya cuando lo fui a traer estaba todo rallado y es apenas del 2008...
alguna forma casera mejor jajaja gracias si alguien sabe...

29 Abril 2011 22:18